De 3 nyeste funktioner til regnskabet

Anders Brasholt Ørbæk

27. april 2017

Vi arbejder altid på at gøre Billy endnu bedre.

I dette blogindlæg får du vores tre nyeste funktioner. Kort og godt.

De nye funktioner hjælper dig hver især med at gøre regnskabsarbejdet en del lettere, så du kan bruge endnu mindre tid på regnskab og bogføring.

Bedre overblik i bankafstemning

Først og fremmest har vi taget hul på en større opdatering af vores bankafstemning.

Første skridt på den rejse er en tilføjelse af filtre.

Med filtrene kan du sortere i dine posteringer, når du afstemmer dit regnskab med din bank. Det giver dig et bedre overblik og gør det lettere at finde de posteringer, du leder efter.

Med få klik kan du sortere på fakturaer, regninger og transaktioner - som eksempelvis posteringer i kassekladdden.

Vi synes selv, at det er ret smart, og som sagt kommer der til at ske meget mere med vores bankafstemning - og har du forslag til ny funktionalitet, er du altid velkommen til at skrive til os på billy@billy.dk.

Du finder bankafstemningen under Regnskab > Bankkonti.

Lettere acontobetaling

Få notifikation hvis faktura ikke kan leveres

Notifikation vis faktura mislykkes

Vi har lanceret en smart ny funktion, så du kan være helt sikker på, at kunderne modtager dine fakturaer.

Nu får du nemlig en notifikation direkte på mail, hvis det ikke lykkes at levere en faktura til en kunde. Ligesom du også kan se det på fakturaens tidslinje.

Funktionen virker både, når du sender en almindelig faktura og en abonnementsfaktura.

Der kan være forskellige årsager til, at en faktura ikke kan leveres til en kundes e-mail. Det kan eksempelvis skyldes, at du er kommet til at indtaste en forkert e-mail på kunden, eller at mailen af den ene eller anden grund havner i kundens spamfilter.

Du slår notifikationen til under Indstillinger > Notifikationer > Levering af e-mail mislykkes.

Tilpas teksten på dine rykkere

Den sidste funktion, vi har tilføjet i denne omgang, er muligheden for, at du kan tilpasse ordlyden i dine rykkere.

Hver virksomhed har en individuel måde at kommunikere med kunder på. Og med denne tilføjelse til Billy regnskabsprogram, kan du nu også bruge dine egne ord, når du sender en rykker til en kunde.

Du kan tilpasse teksten på to forskellige måder.

Den ene mulighed er at lave en standardtekst i en skabelon i fakturadesigneren. På den måde bliver teksten sat som standard, hver gang du rykker for en faktura, der er oprettet med denne fakturaskabelon.

Alternativt kan du tilpasse teksten i det pop up-vindue, der popper op lige inden, at du sender en rykker. Når du gør det på denne måde, skal du tilpasse teksten hver gang, du sender en ny rykker.

Find standardteksten i fakturadesigneren ved at gå til Indstillinger > Fakturadesigner > Tekster.

Billy Regnskabsprogram og tekst på rykkere

Har du spørgsmål?

Hvis du Har spørgsmål til Billy eller er i tvivl om noget, så er du altid velkommen til at kontakte os tlf: 60 24 60 24 eller mail billy@billy.dk