Månedens bruger: Juni 2012 - Billy Regnskabsprogram

Ann-Sophie Smed

31. juli 2012

Billy Regnskabsprogram og Amir

Amir Hoodaja har store ambitioner - ikke kun for hans virksomhed, men også for den verden, som vi lever i. Med sit glade sind og gå-på-mod er vi ikke i tvivl om, at han kommer til at gøre en forskel. Her kan du lære ham at kende og høre om de planer, som Amir går rundt med.

Kan du kort præsentere din virksomhed?
Min virksomhed hedder Common Heritage, og konceptet består i, at jeg tager gamle beklædningsdele, som vores forfædre har brugt mange år på at konstruere, og designer dem på min helt egen måde. Jeg må ærligt indrømme, at jeg drømmer om en mere multikulturel verden, hvor alle kulturer, religioner og forskelligheder findes i alle lande verden over. En verden, hvor der ikke er sult, fordomme, undertrykkelse og fattigdom. Jeg synes forskellighed er en smuk ting, og det inspirerer mig meget i min designproces. Jeg kommer nok ikke til at opleve den verden, som jeg drømmer om i min levetid, men hvis jeg kan være med til at skubbe det bare lidt i den retning, inden mine børnebørn tager over, så er jeg mere end tilfreds. På trods af at vi som virksomhed kun er fem måneder gamle, så har vi allerede syv nøje udvalgte forhandlere, som vi samarbejder med. Jeg håber selvfølgelig, at der er flere, der får øjnene op for det, vi laver, da det handler om mere end bare tøj.

Lige nu arbejder vi desuden på at få etableret midler til velgørenhed hvert år. Jeg får tit af vide, at det er set før, men for mig, er det vigtigste at gøre det for at hjælpe andre, som er dårligere stillet end en selv, og ikke bruge det som et mediestunt.

Hvorfor valgte du Billy som dit online regnskabsprogram?
Jeg valgte Billy, fordi jeg synes programmet er fantastisk nemt at gå til. Det er simpelt og meget logisk opstillet og er helt klart det mest simple regnskabsprogram, jeg har arbejdet med. Derudover har det været en fornøjelse at snakke med deres support, som altid har været der, når man har haft spørgsmål. En sand fornøjelse og håber på et langt samarbejde.

Hvilke udfordringer står din virksomhed overfor på nuværende tidspunkt?
Vores udfordringer på nuværende tidspunkt er at finde ordenligt fodfæste på det danske marked indenfor en overkommelig fremtid, og derefter tage springet ind på det svenske og engelske marked. Det er to markeder, som jeg har store forventninger til, og som jeg tror vil tage godt imod vores måde at designe på, men alt i alt er vores strategi at arbejde sammen med de bedste forhandlere i alle de større byer rundt om i verden. Jeg vil fx hellere arbejde med 5 gode end 10 mellemgode.