Sexet Regnskabsprogram - Billy Regnskabsprogram

Toke Kruse

12. januar 2013

Smukke, betagende mennesker, smarte biler man kun kan savle over og drømme om og udsigter der vælter en bagover – det kan vi godt lide, os mennesker, og vi drages mod disse som fluer til en flødeskumskage. Store virksomheder som Apple, Tumblr og Google har forstået at udnytte dette til deres fordel – ja, de har faktisk bygget det lige ind i deres design og funktionalitet og det er bl.a. det, der har skabt den kæmpe succes, som vi alle er bekendt med.

Hos Billy’s Billing er vi overbeviste om, at netop design og funktionalitet også er afgørende i revolutionen inden for regnskabsprogrammer. For man kan nok roligt sige, at hvis disse faktorer gode nok til de helt store drenge, så er de gode nok til regnskabsprogrammer til iværksættere.

Men lad os se nærmere på, hvad design og funktionalitet er for nogle størrelser.

PC vs. Apple

Der var engang hvor computere var rent ud sagt kedelige. PC’er var kluntede og lavet mere til it-nørder end den gennemsnitlige bruger. Og sådan var det bare – lige indtil Apple kom på banen med deres mainstream computere. Apple ændrede måden en computer skal se ud på og bruges på og så kreerede de tilmed super innovative produkter, som dansede lige ind i vores hverdag. Deres fokus på design og brugervenlighed gjorde, at det hurtigt blev helt normalt at sætte ”i” foran alting – og dermed blev der sat en høj standard for, hvordan en computer skal være. Er der for eksempel nogen der stadig siger ”MP3-afspiller” i dag? Nej vel – det er da en iPod.

Wordpress vs. Tumblr

Da Tumblr kom på markedet var WordPress allerede veletableret inden for blogging og sociale medier og Tumblr stod derfor overfor en stor udfordring i forhold til at skulle finde ud af, hvordan de kunne skille sig ud for at tiltrække opmærksomhed og være konkurrencedygtige. Svaret? Design og enkelthed. Og med det fundament er Tumblr hurtigt blevet en nem måde at blogge på samtidig med at man kan holde sig up-to-date rent cyber-socialt på samme tid. Innovation når det er allerbedst.

Yahoo! vs. Google

Før der var Google, var der Yahoo! Men så kom Google stormene ind på vores skærme og de havde især én ting i ærmet, der gjorde, at de skilte sig betydeligt ud fra Yahoo! – og dét katapultede dem milevidt foran. Det Google gjorde var at streamline deres søgeinterface lige ind i et enkelt søgefelt – enkelthed og funktionalitet i ét lille felt – smart!

Folk kom jo til Google for at få svar på deres spørgsmål og ved at udelukke reklamer og anden støj, var Google i stand til at give deres brugere netop den ene ting, de var ude efter: information – og det hurtigt og nemt.

Da Google så havde fanget deres brugere med deres stilrene, ligetil og meget brugervenlige interface, begyndte de langsomt at integrere AdWords ind i deres søgeresultater og dermed gøre det, der oprindeligt var intentionen: de skabte en yderst succesfuld, indkomstgenerende reklameplatform, alt sammen leveret via et simpelt lille søgefelt. Genialt.

Vil du også være med?

Billy’s Billing har lært af de store virksomheder nævnt herover og vi har implementeret vores egne innovative strategier for at skabe et regnskabsprogram, som er godt for øjet, er ekstremt funktionelt og ikke mindst super brugervenligt, så alle kan være med. Hvad mere kan en iværksættervirksomhed ønske sig?

Revolutionen indenfor regnskabsprogrammer til iværksættere er allerede i gang og du er inviteret! Vil du også være med, så kom forbi billysbilling.dk og se selv hvad vi mener – her er nemlig plads til alle, for Billy’s Billing er for alle!