Spar kedeligt tastearbejde væk med det nye IEX

Billy regnskabsprogram forfatter

Sebastian Strømberg

1. juli 2019

Som erhvervsdrivende, og særligt hvis man er en mindre virksomheder, er behovet for automatiske integrationer en vigtig del af at spare tid på manuelle arbejdsprocesser, så man i stedet kan bruge tiden på at vækste ens virksomhed. Hvorfor bruge tid på at indtaste ordrer, varer eller kundeoplysninger selv, når du kan få en maskine til helt automatisk at gøre det for dig? Derfor er systemintegrationer alfa og omega for at få en effektiv forretning op at køre og for at spare værdifuld tid på kedeligt tastearbejde.

Mange webshop- og butiksejere løber dog ofte ind i den udfordring, at opsætningen af deres systemer i høj grad ikke er tilpasset til deres forretning, og at standardindstillingerne i deres regnskabsintegration ikke altid kan dække deres behov fuldt ud.

Nu tager IEX kampen op med de udfordringer med lanceringen af en ny version af deres platform. Målet med den nye version har været at give brugeren større fleksibilitet, og hvor platformen tidligere har været tilpasset én til én-integrationer, så det nu blevet langt nemmere at opsætte skræddersyede og automatiske workflows.

Systemerne kan nu integreres med Billy på kryds og tværs via én samlet integrationsplatform, og for at gøre det let at komme i gang med kan brugeren vælge mellem forskellige standardskabeloner for dataflows, som de kan starte med at anvende. Herefter kan integrationen tilpasses helt ned til det enkelte datafelt, så du får et setup, som passer til din virksomhed.

Målsætningen er at gøre det muligt for brugeren at skrue på alle knapper for at opnå præcis den opsætning, de har brug for, til at gøre arbejdsdagen lettere med et automatisk workflow.

Features i IEX version 3

Den nye platform har stadig den samme funktionalitet som IEX version 2 og byder derudover på en lang række opdateringer og nye features, som allerede er implementeret eller løbende vil blive en del af IEX version 3, heriblandt:

  • Modulær opbygning
  • Krediteringer
  • Pakkeløsninger ved flere integrationer
  • Add-on sektion: Mulighed for afstemning af udbetalinger og kortgebyrer fra indløser
  • EAN betaling
  • Momskontrol på overførsler
  • Mulighed for selv at opsætte ekstra felter som brugerdefinerede felter
  • Avanceret fejlhåndtering og validering af ordrer
  • Følg dine data overalt med det forbedrede log-system
  • Startup-pakke uden binding til små virksomheder
  • og meget mere...

Muligheder med Billy

Du kan forbinde Billy med følgende systemer:

  • WooCommerce
  • Shopify
  • Magento 2
  • DanDomain
  • Reepay
  • Shoporama
  • POS ONE
  • ScanPOS
  • EasyPOS
  • DdD
  • Nets GebyrMatch

Med flere systemer på vej.