Udviklingen fortsætter – nu er det supportens tur!

Ann-Sophie Smed

17. juli 2012

Der er gang i den i Billy. I de seneste par uger er flere nye features blevet lanceret, og endnu flere er på vej. Der er masser at se frem til! Men det er ikke kun selve udviklingen af programmet, der er blevet sat ekstra turbo på. Vi har nemlig valgt også at se på, hvordan vi kan optimere den support, som Billy stiller til rådighed for vores nye som loyale brugere. På denne måde understreger vi endnu en gang, at vi er Danmarks letteste regnskabsprogram.

Første skridt = live-chat
Der kommer til at blive præsenteret en række forskellige initiativer, som har til formål at gøre brugen af Billy endnu nemmere – så brugere, som ikke er kommet i gang, kan få en hjælpende hånd, og hvis eksisterende brugere skulle have spørgsmål. I første omgang vil vi igennem de næste 14 dage køre med en live-chat hver dag fra kl. 10.00-17.00. Det betyder, at der i dette tidsrum vil sidde en supporter klar til at chatte med dig, hvis du måtte støde ind i nogle program- eller regnskabsmæssige udfordringer. Efter denne perioden vil vi evaluere forløbet for at beslutte, hvorvidt live-chatten skal blive en permanent funktion. Så kom endelig med feedback! Det er jo også jer som brugere, der er med til at bestemme og præge den retning Billy bevæger sig.

Videoer, artikler og kursus
Men dette er langt fra det eneste, som vil blive optimeret. Henover sommeren vil der desuden blive produceret en række support-videoer, som vil illustrere, hvordan regnskabsprogrammets funktioner fungerer. Disse vil blive suppleret med endnu flere support-artikler. Dermed vil I som brugere få endnu flere supportmuligheder, og på den måde kunne gøre brug af den supportløsning, der passer jer bedst.

Vi vil desuden i efteråret afholde et kursus, som tager udgangspunkt i, hvordan man let og ukompliceret kan bogføre og få styr på sit regnskab ved hjælp af Billy’s Billing. Her vil alle brugere, som finder det relevant, have mulighed for at deltage og derigennem få et dybdegående indblik i, hvilke muligheder regnskabsprogrammet rummer.

Alle disse nye tiltag bliver selvfølgelig ikke lanceret på bekostning af de eksisterende support-muligheder. Vores support over mail og telefon vil selvfølgelig stadig være tilgængelig.

Vi glæder os til at møde jer på chatten :-)