Integrer med 360 Business Tool

Oliver Storm Pallesen

16. november 2015

Virksomheden 360 Business Tool giver dig en komplet løsning, der indeholder alle de funktioner, du som virksomhedsejer har brug for.

De har CRM, time/sag, tidsregistrering, tilbudsgivning, budgettering, fakturering, marketing, nyhedsbreve og meget mere.

Modulopbygget så du kan starte simpelt og slå flere moduler til, efterhånden som din forretning vokser.

Læs mere her

I denne artikel vil vi vise, hvordan du opsætter Billy med 360 Business Tool.

Først opretter vi en API nøgle i Billy, som vi indtaster inde hos 360 Business Tool.

Find API nøgle

  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Adgangsnøgler
  • Klik Opret adgangsnøgle
  • Skriv navn
  • Klik Opret
  • Husk din adgangsnøgle

Indsæt API nøgle hos 360 Business Tool

  • Klik Program
  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Integrationer
  • Sæt flueben ved Integration til regnskabssystem
  • Vælg Billy
  • Indtast API nøglen

Din integration er nu klar og du har mulighed for at overføre fakturaer, produkter og kontakter fra 360 Business Tool.

Integrationen er blevet udviklet af 360 Business Tool

´
Prøv gratis i 30 dage
Prøv Billy Danmark letteste regnskabsprogram