Integration med Time Starter

Oliver Storm Pallesen

1. december 2015

Time Starter giver dig en let online løsning til online tidsregistrering, udgiftsregistrering og online fakturering. Igennem dem holdes der styr på omkostningerne vedrørende dine projekt, og du kan let oprette fakturaer ud fra de indtastede oplysning.

Læs mere her

Sådan virker integrationen mellem Billy og TimeStarter

Når Billy og TimeStarter er integreret, registrerer du tid og udgifter i TimeStarter – enten i webversionen eller med mobil app’en. Når du er klar til at fakturere den registrerede tid, påbegynder du faktureringsprocessen i TimeStarters webversion ved at vælge tidsperiode og hvilken kunde, du vil fakturere.

Når du har valgt kunde og faktureringsperiode, opretter TimeStarter en fakturakladde, som overføres til en fakturakladde i Billy. Betalingsbetingelser vælger du i Billy, hvor du også godkender, udsteder og bogfører fakturaen. Dine kundedata synkroniseres automatisk mellem Billy og TimeStarter, hvilket betyder, at hvis du foretager ændringer i TimeStarter, bliver ændringerne automatisk opdateret i Billy.

Sådan integrerer du TimeStarter med Billy

Det første vi skal gøre, er at oprette en API nøgle i Billy.

  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Adgangsnøgler
  • Klik Opret adgangsnøgle
  • Skriv navn
  • Klik Opret
  • Husk din adgangsnøgle

Åben TimeStarter og gå til menupunktet Indstillinger i topmenuen og klik på punktet Billy.

Her vil du blive spurgt, om du allerede har en Billy konto. Vælg Jeg har allerede en Billy konto og indsæt din API adgangsnøgle fra Billy, acceptér betingelserne og tryk på knappen Fortsæt til opsætning.

Følg derefter opsætningsguiden i TimeStarter. Kontrollér, at dine virksomhedsdata er korrekte i dialogboksen og tryk Næste.

TimeStarter synkroniserer nu med Billy, og derefter er du klar til at anvende de to systemer sammen.

Integrationen er blevet udviklet af Time Starter

Prøv gratis i 30 dage
Prøv Billy Danmark letteste regnskabsprogram