Bag om Billy: Manager hos Billy

Forfatter:Sascha Christensen
Dato:6. maj 2024
Læsetid:3 minutter

Mød Michael, manager i supportafdelingen i Billy. 

Billy Support står som en uundværlig del af virksomhedens struktur, og det er her, hvor Michael som manager bringer sin lidenskab og ekspertise i spil. Teamet i supporten udgør hjertet af Billys forpligtelse til at levere en god service. “Det er de færreste af vores kunder, der er blevet selvstændige, fordi de skal sidde med regnskab og bogføring. De er blevet selvstændige, fordi de har et produkt, de brænder for”.

Der findes ingen dumme spørgsmål

Michael, der har selv trådt sine første skridt som supporter i afdelingen, forstår betydningen af at levere en oplevelse af støtte og forståelse; "Vi vil gerne hjælpe kunden det ekstra skridt og skabe bedre selvhjælp. Der er ingen dumme spørgsmål”. I en verden af regnskab og bogføring beskriver Michael supporten som et team, der stræber efter at gøre kundens rejse med Billy så gnidningsfri som muligt. Med fokus på hastighed og kundetilfredshed er supportteamet dedikeret til at imødekomme kundernes behov med åbenhed og professionalisme. “Altså hvis vores kunder ikke fik gode oplevelser, så vil jeg nok ikke sidde her i dag. Det er det, som er vigtigst for mig. "Vi arbejder efter 3 rettesnore for at skabe den bedst mulige support for vores kunder; at der altid er et smil på læben, at vi er motiverede for at hjælpe og at der ikke findes dumme spørgsmål”.

Motivation er nøglen til succes

For Michael er det vigtigste i et team motivationen "Det er derfor, når vi rekrutterer til teamet, så kan kandidaterne have en hel masse erfaring fra tidligere, men hvis de ikke har motivationen for at hjælpe kunderne, så kan det være ligegyldigt”.

Michael sørger også for som manager, at opretholde motivationen hos sit team ved at skabe en dynamisk og ungdommelig arbejdskultur. "Motivationen hos medarbejderne er det, vi lever af. Der er kort fra tanke til handling”. Michael har skabt en arbejdskultur, der opmuntrer til idérigdom, samarbejde og en proaktiv tilgang til at tackle udfordringer. “Vi har også tit nogle forskellige konkurrencer kørende” siger Michael, for at understøtte, at motivation findes i mange former.

Fremtiden er automatisering og specialisering

Om 5 år, som Michael ser det, er automatisering af standardhenvendelser og en stigende grad af teknisk specialisering nøglen til den kommende udvikling af supporten hos Billy. Det vil ikke kun gøre kundeservice mere effektiv, men også frigøre tid til at fokusere på komplekse regnskabsmæssige udfordringer og dybdegående kundeopfølgning. “Det er jo meningen, at vi skal kunne automatisere så meget som overhovedet muligt. Så målet er at altså om 5 år, at antallet af henvendelser er faldet og supporten bliver meget mere fokuseret på specifikke funktioner samt det regnskabstekniske”. Michael ser altså en support, der tilbyder mere specialiseret hjælp i fremtiden. Han understreger afslutningsvis vigtigheden af at bevare en positiv atmosfære, hvor ethvert spørgsmål betragtes som værdifuldt, og hvor en løsningsorienteret tilgang er i centrum.

Vi håber, at denne artikel har givet dig et større indblik i Billys supportafdeling og de dedikerede medarbejdere, der arbejder hårdt for at sikre at alle kunder får en god oplevelse hos Billy. Målet er altid at levere enestående support, der matcher eller overgår forventningerne. Skulle du have yderligere spørgsmål eller behov for hjælp, er vores supportteam altid klar til at hjælpe med et smil.

  • Billy Partner: En sand iværksætterhistorie – Andreas Regnskab
  • Bag om Billy: Livet som praktikant hos Billy
  • Frihed og familie er rygraden i virksomheden Entegro