Berlingske: Billy går fortsat enegang

Christine Friis Jakobsen

25. februar 2015

I dag er vi endnu engang i Berlingske. Denne gang med en artikel om hvorfor Toke Kruse har valgt at holde investorerne ude, og i stedet valgt bankens vej til at skaffe penge til vores nuværende tv-kampagne, der ruller på skærmen.

Billy i Berlingske

Toke har bevidst valgt en strategi for Billy, hvor han kun tager investorer ind, hvis de kan se, hvor stor en værdi virksomheden har på den lange bane. For os handler det ikke om at gå ud og tjene penge nu og her, men at skabe en solid værdi på lang sigt.

Indtil videre har vores fokus ligget på at bevise overfor os selv og for andre, hvor stærkt et produkt og potentiale vi har, ved selv at bruge mange penge på marketing og udvikling.

Fordelen ved ikke at have eksterne investorer med på sidelinjen, er, at Toke og vores team selv bestemmer den retning Billy skal gå. Det betyder i sidste ende at vi kan rykke hurtigere på de ting, der giver direkte værdi for vores brugere.

Læs hele artiklen i dagens Berlingske eller online her.

Vidste du, at Billy har været i medierne mere end 40 gange?

Billy er det regnskabsfirma i Danmark, som har været mest i medierne de seneste tre år. Vi har været i medierne, fordi I brugere har bakket op om regnskabsprogrammet, og fordi vi hele tiden gør regnskab lettere for selvstændige.

Vi er det regnskabsprogram, som har vækstet mest i kunder, og selvom det i 2014 til tider føltes, som om udviklingen var gået i stå, har vi brugt året på at skabe et stringent og effektivt Hjælpecenter, søsat et hjælpeforum og ikke mindst en færdigudviklet platform, som kan håndtere endnu flere brugere.

Mange hilsner

Christine Kommunikationschef