QuickOrder integration

Forfatter:Nicolai Hofsø
Dato:17. september 2018
Læsetid:2 minutter

QuickOrder er et moderne kasseapparat, der passer til dig og din restaurant.

Med integrationen mellem Billy og QuickOrder kan du bogføre dine salgstal med kun ét klik. Det betyder, at du i ro og fred kan koncentrere dig om din restaurant, da din omsætning bliver overført helt automatisk til dit regnskab.

Opsætning

Det første, du skal gøre er, at logge ind i QuickOrder og aktivere Billy som integration.

  • Log ind i QuickOrder
  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Integrationer
  • Klik på Indstillinger ved Billy-integrationen
  • Vælg Aktiver integration


Dernæst skal du oprette en API-nøgle i Billy.

  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Adgangsnøgler
  • Klik Opret adgangsnøgle


Nu skal du indsætte virksomhedens navn.

  • Skriv QuickOrder ved navn
  • Udfyld Virksomhedsinformation efter behov
  • Klik Gem

Gem adgangsnøglen.

Nu skal du forbinde integrationen ved hjælp af adgangsnøglen.

  • Log ind i QuickOrder
  • Indsæt Adgangsnøgle
  • Tryk på Gem ændringer
  • Find Billy i side-menuen
  • Vælg Regler

Nu skal du vælge dine betalingsmuligheder.

  • Betalingstype: Modtager du indbetalinger gennem en korttermial, så skal du vælge kortterminal
  • Kassekladde: Har du flere kassekladder, skal du vælge, hvilken kassekladde overførslerne skal overføres til
  • Debet/kredit: I hvilken kolonne skal salget bogføres i? Vi anbefaler, du lader standardopsætningen være i kredit
  • Tekst: Indsæt en vilkårlig tekst, som overføres til kassekladden
  • Konto: Vælg salgskontoen, hvor salget skal bogføres
  • Modkonto: Hvilken konto går pengene ind på? Vi anbefaler banken som standardopsætning.
  • Momskode: Er der salgsmoms på dine salg? Vi anbefaler, du vælger salgsmoms
  • Valuta: Hvilken valuta sælger du varer i?

Til slut skal du oprette dine posteringsregler som Regler.

Nu er integrationen sat op. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte QuickOrder.