Billy Regnskabsprogram og e-inkasso

Håndtér selv inkasso

Billy og e-inkasso

Med integrationen til e-inkasso får du et gratis værktøj til at håndtere inkassosager selv. Det kaldes egen-inkasso, og det giver dig mulighed for selv at håndtere rykker- og inkassosager mod kunder, der ikke betaler dig til tiden.

Du kan nemt inddrive dine tilgodehavender med alt lige fra simple rykkere til sager i fogedretten.

Fordelen ved e-inkasso er, at du selv beholder gebyrer og renter, som bliver pålagt skyldner under sagen. Ved traditionel inkasso beholder din inkassopartner typisk renter og gebyrer.

Billy Regnskabsprogram samarbejder med e-inkasso

Kom i gang med at håndtere inkasso selv

Billy Regnskabsprogram samarbejder med e-inkasso
1

For at få integrationen til at virke, skal du først oprette en API-nøgle i Billy og derefter oprette den hos e-inkasso.

Oprettelse af API-nøgle hos Billy

  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Adgangsnøgle
  • Klik Opret adgangsnøgle
Billy Regnskabsprogram samarbejder med e-inkasso
2
  • Skriv e-inkasso under navn
  • Klik Opret
Billy Regnskabsprogram samarbejder med e-inkasso
3
  • Gem din Billy API-nøgle
Billy Regnskabsprogram samarbejder med e-inkasso
4

Oprettelse hos e-inkasso

  • Log ind på e-inkasso
  • Klik på integrationer
  • Vælg Tilføj Integration
  • Tilføj Tilføj Billy
Billy Regnskabsprogram samarbejder med e-inkasso
5
  • Indsæt Billy API-nøgle og tryk Gem
Billy Regnskabsprogram samarbejder med e-inkasso
6
  • Du har nu integreret e-inkasso med Billy, som overfører dine forfaldende fakturarer med evt. rykkergebyr og skyldnerdata. Herefter kan du vælge, hvilke tilgodehavender du ønsker at få importeret. Efterfølgende henter systemet selv registreringer vedr. betalinger flere gange dagligt.
  • Til sidst klikker du Importer valgte sager, og så er du i gang