Udviklet af Pleo,

Besøg Pleo

Pleo er en firmakort-løsning, som klarer dine udgiftsrapporter og gør det lettere at håndtere din virksomheds udgifter.

kategori

Øvrigt

Bilagshåndtering

velegnet til industri

Konsulenter

Butikker

Ehandel

Marketing

Håndværker

Et moderne betalingskort til teamet

Vis dine medarbejdere tillid mens du bevarer kontrollen

Automatiserede udgiftsrapporter

Glem alt om mistede kvitteringer og kedeligt papirarbejde

Overblik over udgifter i realtid

Se med det samme hvad firmaets penge bliver brugt på

Om integrationen

Pleo er en firmakort-løsning, som klarer dine udgiftsrapporter og gør det lettere at håndtere din virksomheds udgifter.

Med integrationen mellem Pleo og Billy kan du nemt sende al købsdata, kvitteringer, kontonumre og noter direkte til den ønskede kassekladde i Billy, så du kan foretage en hurtig og smertefri bogføring.