Billy Regnskabsprogram og Shipmondo

Let og hurtig klargøring af dine pakker

Billy og Shipmondo

Billys integration til Shipmondo gør det nemt for dig at håndtere forsendelser, og gør det let at oprette pakkelabels. Med integrationen kan du let få overført din kundedata fra Billy til Shipmondo. Du kan også automatisere din bogføring af salg, når du har håndteret ordrerne i Shipmondo. Sender du mange pakker, så anbefaler vi, at du benytter dig af saldobetaling på Shipmondo. På den måde får du en månedsfaktura for dine forsendelser, istedet for en faktura pr. pakkelabel.

Shipmondo


Kom i gang med let håndtering af forsendelser

Billy Regnskabsprogram samarbejder med Shipmondo
1

For at få integrationen til at virke, skal du først oprette en API-nøgle i Billy og indtaster den derefter hos Shipmondo.

Oprettelse af API-nøgle hos Billy

  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Adgangsnøgle
  • Klik Opret adgangsnøgle
Billy Regnskabsprogram samarbejder med Shipmondo
2
  • Skriv Pakkelabels under navnet
  • Klik Opret
Billy Regnskabsprogram samarbejder med Shipmondo
3
  • Gem din Billy API-nøgle
Billy Regnskabsprogram samarbejder med Pakkelabels
4
  • Log ind på Shipmondo.dk her: https://app.shipmondo.com/account/login
  • Vælg Indstillinger og Shopintegration i menuen i venstre side
  • Klik Ny Shopintegration
Billy Regnskabsprogram samarbejder med Shipmondo
5

Udfyld felterne som følgende:

  • Platform: Billy
  • API Brugernavn: Nøglen fra forrige trin
  • API kodeord: Lad feltet være blankt
  • API URL: Lad feltet være blankt

Når du er klar til at aktivere din integration skal du sætte flueben i Aktiver shopintegration og klikke Opret.

Shipmondo synkroniserer nu med Billy, og du er nu klar til at anvende de to systemer sammen.