Billy Regnskabsprogram og 360 Business Tool

Komplet forretningssystem til virksomhedsejere

Billy og 360 Business Tool:

360 Business Tool er et CRM system til dig, der arbejder med salg, marketing, leverance og service som en del af din virksomhed. Funktionaliteten inkluderer: CRM, salg, marketing, service, kundekartotek, mødebooking, helpdesk, nyhedsbreve, kalender, aktiviteter, udgifter, time/sag, tidsregistrering, tilbudsgivning, budgettering, dokumenthåndtering og meget mere.

Systemet er udviklet med særlig fokus på brugernes dagligdag og systemets hastighed, og tilpasses løbende 360 Business Tools software og supportfunktion, så systemet til alle tider reagerer lynhurtigt.

Med Billys integration til 360 Business Tool får du et komplet forretningssystem, hvor du har mulighed for at overføre fakturaer, produkter og kontakter fra 360 Business Tool til Billy.

360 business tool

Kom i gang med automatisk bogføring

Billy Regnskabsprogram og 360
1

For at få integrationen til at virke, skal du først oprette en API-nøgle i Billy og indtaster den derefter hos 360 Business Tool.

Oprettelse af API-nøgle hos Billy

  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Adgangsnøgle
  • Klik Opret adgangsnøgle
Billy Regnskabsprogram og 360
2
  • Skriv 360 Business Tool under navnet
  • Klik Opret
Billy Regnskabsprogram og 360
3
  • Gem din Billy API-nøgle
Billy Regnskabsprogram og 360
4

Indsæt API-nøgle hos 360 Business Tool

  • Klik ind på program
  • Vælg Indstillinger
Billy Regnskabsprogram og 360
5
  • Vælg Integrationer
  • Sæt flueben ved Integration til regnskabssystem
  • Vælg Billy
  • Indtast API-nøglen

Din integration er nu klar og du har mulighed for at overføre fakturaer, produkter og kontakter fra 360 Business Tool.