Få notifikationer ved fejllevering af fakturaer

Anders Brasholt Ørbæk

27. april 2017

Vi har lanceret en smart ny funktion, så du kan være helt sikker på, at kunderne modtager dine fakturaer.

Nu får du nemlig en notifikation direkte på mail, hvis det ikke lykkes at levere en faktura til en kunde. Ligesom du også kan se det på fakturaens tidslinje.

Funktionen virker både, når du sender en almindelig faktura og en abonnementsfaktura.

Der kan være forskellige årsager til, at en faktura ikke kan leveres til en kundes e-mail. Det kan eksempelvis skyldes, at du er kommet til at indtaste en forkert e-mail på kunden, eller at mailen af den ene eller anden grund havner i kundens spamfilter.

Du slår notifikationen til under Indstillinger > Notifikationer > Levering af e-mail mislykkes.

Notifikation vis faktura mislykkes

Har du spørgsmål?

Hvis du Har spørgsmål til Billy eller er i tvivl om noget, så er du altid velkommen til at kontakte os tlf: 60 24 60 24 eller mail billy@billy.dk