Virksomheden 360 Business Tool giver dig en komplet løsning, der indeholder alle de funktioner, du som virksomhedsejer har brug for.
De har CRM, time/sag, tidsregistrering, tilbudsgivning, budgettering, fakturering, marketing, nyhedsbreve og meget mere.
Modulopbygget så du kan starte simpelt og slå flere moduler til, efterhånden som din forretning vokser.
Opret API-nøgle i Billy
For at få integrationen til at virke, skal du først oprette en API-nøgle i Billy og indtaster den derefter hos 360 Business Tool.
I Billy kan du nemt oprette en API-nøgle ved at følge vores guide. Vi har også lavet en video hvor vi forklarer hvordan du opretter en API-nøgle:
Opsætning af integrationen til 360 Business Tool
- Klik ind på program
- Vælg Indstillinger
![](https://images.prismic.io/billy-dk/6956a81c-5211-4cf7-a0a6-b03889a0c71b_360-4.png?auto=compress,format)
- Vælg Integrationer
- Sæt flueben ved Integration til regnskabssystem
- Vælg Billy
- Indtast API-nøglen fra Billy
![](https://prismic-io.s3.amazonaws.com/billy-dk/c7bf7c0f-9f73-4c34-993b-5065e5c836fb_360+BT2.png)
Din integration er nu klar og du har mulighed for at overføre fakturaer, produkter og kontakter fra 360 Business Tool.