Vores website bruger cookies
Billy og Annectos loyalitetsprogram sørger helt automatisk for jævnligt at sende spørgeskemaer ud til de kunder, du fakturerer, og indsamler svarene. Du kan løbende følge processen på dit eget dashboard og få adgang til vigtig viden om dine kunder og deres købsoplevelser.
Det betyder at, du har et unikt overblik over, hvem af dine kunder der er loyale, og som anbefaler dig, dine medarbejder og din virksomhed til sit netværk. På samme måde kan du få overblik over, hvem der er utilfredse og gør det modsatte.
Derudover får du en masse tips og tricks til, hvordan du sætter arbejdet med dine kunders loyalitet i system, så du får flere loyale kunder, der køber for mere og anbefaler din virksomhed til andre.
Systemet er sat op til at sende en NPS (Net Promoter Score) survey, for hver faktura der udstedes. Surveyen sendes dagen efter fakturaen er udstedt kl. 08:30. Annecto indeholder en lang række muligheder for at opsætte systemet, så det passer brugeren. F.eks. har man mulighed for under menuen ”Indstillinger” – ”Invitation til undersøgelse” nederst at sætte en karens funktion op, så kunder der tidligere har modtaget en invitation til en undersøgelse, tidligst kan modtage en ny invitation efter X antal dage. Vær opmærksom på, at den funktion er sat til 0 dage, som udgangspunkt, så du kan teste systemet uden at skulle vente 24 timer.
Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på chatten, på telefon 60 24 60 24 eller på billy@billy.dk.