Billy Regnskabsprogram og Intempus Billy Regnskabsprogram og Intempus

Mobil tidsregistrering

Billy og Intempus:

Med Intempus kan du med få klik indberette dagens timer, materialer og udgifter. Med integrationen registerer du din tid og udgifter i Intempus, og når du er klar til at fakturere den registrerede tid, bliver der automatisk oprettet en fakturakladde i Billy - klar til at blive bogført.

intempus


Kom i gang med automatisk bogføring

Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus

1

For at få integrationen sat op, skal du først oprette en API-nøgle i Billy og derefter oprette en bruger hos Intempus. Hvis du allerede har en Intempuskonto, bedes du tage kontakt til Intempus, for at få opsat integrationen.

Opret API-nøgle i Billy

  • Vælg Indstillinger
  • Vælg Adgangsnøgler
  • Klik Opret

Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus

2
  • Skriv navn
  • Klik Opret

Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus

3
  • Husk din adgangsnøgle

Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus

4

Opret konto hos Intempus

Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus Billy Regnskabsprogram samarbejder med Intempus

5
  • Indtast API-nøgle fra Billy
  • Klik Fortsæt

Nu bliver Intempus synkroniseret med Billy. Det betyder, at hvis du opretter kunder i Billy, kommer de frem i Intempus og omvendt. Du kan også overføre fakturakladder fra Intempus til Billy.