Når du opsætter Billys Bankintegration bruger integrationen din mobil-adgang til din netbank for at tale sammen med banken. Det er derfor en forudsætning, at du har tilladt adgang til din netbank gennem mobil/tablet. Du behøver ikke at downloade Danske Banks mobil-app, men blot tillade adgang.
Som regel får du en fire- til sekscifret sikkerhedskode fra din bank, som du kan bruge til at logge på din netbank gennem en mobil-enhed. Efterfølgende kan du sætte bankintegrationen op med få klik.
Læs mere om, hvordan du opsætter integrationen til Danske Bank nedenfor.
Enkeltmandsvirksomheder hvor private konti, og virksomhedens konti ligger samme sted.
- Log på Danske Netbank.
- Klik på “Mobile tjenester” øverst i topmenuen og under.
- Servicekode vælg “Få adgang via Mobilbank og Tabletbank”.
- Næste' og klik på “Videre til underskrift”.
- Underskriv aftalen med din NemID adgangskode.
- Du kan nu se din firecifrede servicekode.
- Efter, at du har tilladt adgang, behøver du ikke hente appen, men du kan nu nemt benytte bankintegrationen.
Erhvervskonti
- Tryk på “Log på”, og følg vejledningen på skærmen.
- For at logge på indtaster du dit bruger-id og din adgangskode, hvorefter du klikker på ”Log på”.
- Hvis din aftale kræver det, vil du herefter blive bedt om at indtaste en sikkerhedskode fra din nøgleviser.
- For at få en sikkerhedskode fra din nøgleviser, skal du trykke på knappen foran på viseren.
- Efter, at du har tilladt adgang, behøver du ikke hente appen, men du kan nu nemt benytte bankintegrationen.