Få en revisorpåtegning til din kompensationsansøgning Få en revisorpåtegning til din kompensationsansøgning

Få revisorpåtegning og færdig rapport til din ansøgning

For at kunne ansøge om kompensation for faste udgifter er det påkrævet, at du har en revisorpåtegning. Vi hjælper dig med revisorpåtegningen, og du får samtidig en færdig rapport til din ansøgning for kun 5.495 kr.

Med en revisorpåtegning gennem Billy får du:

  • godkendt din bogføring af en registreret revisor
  • en rapport som letter ansøgningsprocessen
  • dækket 80% af revisorhonoraret af Erhvervsstyrelsen, så din reelle pris kun er 1.099 kr.

Jeg accepterer betingelserne for køb af revisorpåtegningen

Jeg overholder kravene for at få en revisorpåtegning og forudsætningerne for kompensation

Det får du med en revisorpåtegning gennem Billy

Få en revisorpåtegning i Billy Få en revisorpåtegning i Billy

En påtegning fra en registreret revisor

Få en færdig rapport til din kompensationsansøgning i Billy Få en færdig rapport til din kompensationsansøgning i Billy

En færdig rapport med alle nødvendige tal som letter ansøgningsprocessen.

Få dækket 80% af revisorhonoraret for din kompensationsansøgning Få dækket 80% af revisorhonoraret for din kompensationsansøgning

Erhvervsstyrelsen dækker 80% af revisorhonoraet, når din ansøgning er godkendt

Betingelser for at ansøge om kompensation for faste udgifter Betingelser for at ansøge om kompensation for faste udgifter

Hvad er forudsætningerne for at ansøge om kompensation?

For at være kvalificeret til at ansøge om kompensation for faste udgifter, skal din omsætning som minimum være faldet med 35% som direkte konsekvens af coronaepidemien. Derudover skal dine faste udgifter minimum være på 12.500 kr. i tre måneder fra d. 9. marts til 8. juni.

Er du i tvivl, om du kan søge om kompensation for faste udgifter, kan du læse mere i linket nedenfor.

Læs mere om kompensation for faste udgifter.
Få en revisorpåtegning i Billy Få en revisorpåtegning i Billy

Hvad sker der nu?

Når du har købt en revisorpåtegning gennem Billy, vil du blive kontaktet af vores revisorpartner. Revisoren vil guide dig gennem processen og bede om de dokumenter, der er påkrævet for at lave revisorpåtegningen for dig samt udarbejde rapporten, du kan bruge til din ansøgning.

Efter at du har fået din rapport og en revisorpåtegning, er du klar til selve ansøgningsprocessen hos Erhversstyrelsen. Når du har startet ansøgningsprocessen, vil vores revisorpartner indsende sin påtegning, før at selve ansøgningen behandles. Hvis din ansøgning bliver godkendt, får du efterfølgende dækket 80% af prisen for revisorpåtegningen.

Læs vores guide, som tager dig gennem ansøgningprocessen skridt for skridt.
Det får du med en revisorpåtegning gennem Billy Det får du med en revisorpåtegning gennem Billy

Krav for udarbejdelse

Hvis du skal have udarbejdet en revisorpåtegning og rapport gennem Billy, kræver det, at du garanterer, at din bogføring er afstemt og opdateret til senest afsluttede måned før bestilling, og at du er eksisterende Billy-bruger. Er din bogføring ikke afstemt, kan vores revisorpartner ikke tilbyde at udarbejde påtegningen eller rapporten. I det tilfælde refunderer vi beløbet for revisorpåtegningen, men vi opkræver et gebyr på 1.000 kr. for den brugte arbejdstid.